Gått och blivit ekonomi-ansvarig

Inte så allvarligt som det låter, har tatt över ekonomin i huset helt och hållet, min kära pojkvän ärnämligen slösarn själv.En redbull hit en redbull dit, å sen ett ciggpaket, en snus dosa. Pengarna rinner iväg.Numer har jag infört att han har vecko-peng, 200 tycker jag är rimligt, men han yrkar på 300? Vad tycker ni?

Ska hoppa in i duschen, blåsa håret, platta håret, sminka mej, ta deo, raka benen, smörja in mej, sminka lite mer, fixa håretännu mer, klä på mej, testa skor, bytra kläder, byta kläder igen, Fan vad jobbigt det är att vara tjej!
Ikväll bär det i vilket fall av till Ida som fyller år den 5:e (alltså imorgon) kom nu ihåg att gratta henne allasom känner henne. Kanske hinner klämma in ett besök hos Tess innan me. Har fått permision av daniel, han har tillåtit mej att dricka 3 cider idag, räcker med det, precis på gränsen till fyllan...

Nu blir det till att testa kläder, hejpa!

Juste, höll på att glömma, någon som är intresserad av en 1:a nära stan? Kontakta isåf!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2012-01-12 @ 23:31:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback