Cleaning out my closet

Well done har inte rikigt hunnit börja än men snart så. Mamsen kommer imorgon & ska organisera i köks-skåpen. Jag älskar verkligen lägenheten vi har, helt perfekt. Nog att jag är sugen på ett torp eller liknande men det får nog vänta, daniel är inte sugen at all.. Ska ivilket fall som helst bli dunder mysigt imorgon, jag ska ladda upp med lite kanel-bulls till mamsen & brorsan så dom blir nöjda. Har även fixat lite barnfilmer så vi kan underhålla Vicke Picke medans vi röjjer.

Om man tänker tillbaka på när man var 13-14 år trodde jag aldrig aldrig att jag och mamma skulle ha den relationen vi har idag. Hon ställer verkligen upp på mej till 100% & jag kan inte se framför mej vad jag skulle göra utan henne. Jag skämms över hur rent ut sagt jävlig jag var mot henne i min tonår, kallade henne alla fula ord man kan tänka sig, hon ver pest just då! Trots allt är det ju ändå hon & papsen såklart som har gjort mej till den människa jag är idag. Men hon har verkligen alltid bitit ihop och vart kärleksfull & stark för mej även i dom värsta motgångar.. Tillsammans klarar vi allt, utan tvekan! Älskar min vackra mamma nu och för alltid!

Kommentarer
Postat av: mamman

TACK min bästaste, finaste, underbaraste å endaste Dotter! nu blev det visst blött på tangenterna av kärlekstårar... längtar oxå till imorgon. Lööööööv U a lot!!!

2009-12-21 @ 19:23:12
Postat av: Anonym

mamma youre the best!

2009-12-23 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback