Chanellbulls å julklappsinslagning!

Ska iväg om någon timma & baka till kanelbullar med Tessi, ska bli jättemys, hon har lovat att hjälpa mej med många av mina julklapps me, skönt att få det avklarat! Just nu är hon i skolan så jag tänkte ta mej till netonnet eller om jag gör det när daniel slutat jobba, har nämligen också fått en ny mobil telefon av honom, så sööt, rosa. Mirre kallade alltid som röda för "sitt hallon" så jag får väl kalla min för gelehallon? Nåväl denna har jag iallfall valt :)


Ett litet sweetheart, både mobilen & min daniel då såklart :)
Här är förresten skorna jag också ska få i julklapp, hatar att vänta"!!! Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!



Igår kväll på Lucia-tjosan var också jättejätte-mys!
Mira stod & dansade hela tiden, och höjdpunkten var varje gång alla applåderade, jag lovar att lill-tjejen kommer jobba i hollywood som stor :)







Mira försöker sig på peacetecken :) sweet!

Iväg mot bullbak nu, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback