You are my fire!

Hänger hemma, sentimental som få efter en underbar morgon promenix i vackra & väl-luktande annelunds. Underbart fint där nu. Välmående for sure. Fick med mej underbara convallaria, årets första!

Skvätte lite kärlek på Danne, han är inte den mest romantiska typen om man uttrycker sig så, alltså motsatsen till mej. Men backstreet gör det bra: i dont care who you are, where you're from, what you did, as long as you love me! Vi har älskat varandra villkorslöst i mer än tre år nu, gått igenom tunga saker som folk inte går igenom under en livstid. Men vi har alltid älskat, stöttat & funnits där för varandra. Jag älskade dej då, jag älskar dej nu, jag kommer alltid älska dej min fina Daniel! Ur allt ont kommer något gott! Min fina kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback