Att ta ut julen i förväg..

Min energi straffar sig ibland, men bara ibland.. Som typ nu när jag skulle röjja i förrådet och hämta vinter kläderna, vantar osv.. Självklart tar jag med allt julkraft när jag ändå är igång. Så det bli en tidig jul för oss i år, Två veckor före advent är väl inte jätte tidigt? Steffy sa att hon precis städat bort julen, haha. Vet inte hur jag ska tolka det när det gäller henne :)
Har planerat in lite mys framöver, snowboard vecka med gött folk i Hemsedal, Sälen eller nått sånt.
Holland & Amsterdam vid Tulpan säsongen - drömmen, något man måste ha gjort som florist.

I veckan blir det fågelmatning med min kärlek, har bunkrat upp med massa torrt bröd :)
Träning
Viktigt möte
Blommor

massa Emma saker helt och hållet, mys!
Skapar lyckan på egent hand..



Kommentarer
Postat av: Sandra glans

De va ett fint kuddfodrall. Har du sytt se själv eller köpt? Carter i så fall? :) kram

2011-11-01 @ 20:56:23
URL: http://borasflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback