Innre kraft.

Grunden för all personlig utveckling är att verkligen känna sig själv, både det som är bra och dåligt i dej. Att förstå dina fel och brister och samtidigt tillåta din innre kraft att börja åtgärda dina fel, stärka din innre kraft & hitta vägar att komma runt de aspekter av din persinlighet och karaktär som du kanske inte kan ändra.

På bara det sista året har mina vänner och min familj hjälpt mej att växa, blomma ut och värdera vad som är viktigt i livet. Jag har lärt mej rannsaka falskhet & svaghet, kärlek och hat... med ett öppet hjärta. Och jag öppnar ögonen och försöker se vad som finns bakom personen. För sanningen är den att ingen människa födds elak. Det är samhälle/familj & vänner formar en, personers beetenden och avsikter, kan ofta misstolkas om vi inte lär oss att läsa människor med hjärtat i stället för med vårt ego..

Jag har älskat många i mitt liv, jag eller dem har valt andra vägar, men nu ser jag saker ur en annan synvinkel. Jag kan ha full förståelse för beetenden hos folk, varför vissa kanske alltid sätter sig själva först, varför vissa inte går att lite på osv.. Alla har vi våra bagage, och det är det som gör oss till dem vi är... Öppna hjärtat och sluta dömma är mitt nya motto, på riktigt-.. Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback