Göda med föda

 

Startade dagen med PW vid Kype, superskönt. För bästa möjliga resultat så äter jag inget innan så kroppen förbränner av det som redan finns och inget jag slängt i mej under morgonen. 8 Kilometer blev det idag pga av dejt med Sandra & handling, sen jobb. Men 8 km & 450kcal fattigare är inte dåligt.

 

På spåret var sminkade fjortisar, utlänningar som körde tjurruset i jeans?!? Sprang för kung och foster land, och ett skratt förlänger både livet och tränar magmusklerna, vilket komiskt gäng. Jag föredrar att rensa huden under spåret och ser ingen som helst andledning till att sminka mej, skönare att svetta ur sig skiten.

 

Kontrasthandling:

Emsan:

Kesella lätt 1% x 4

Hallon (frysta)

Keso (lätt)

Kycklingbröst

Danne:

Frustäppelpaj

Vaniljsås

Rödmjölk

Marabou Digestive 200g

Barkis

(Danne har precis fått semester = måste skämmas bort. & jag har lyckats göda honom till ynka 75 kg, och jag

har lyckats gå av mej 57,5 viva la Kype )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback