Friendly

TIFFY!
-i vått och torrt
-i vår som grått
-i sommar och sol
-med en öl i en babypool
-i pookie eller ej
-i alla färger gillar jag dej
-alla våra prat
-leder aldrig till något gnat
-Likensinnade for sure
-nej nu slipper jag nästan en tår
- du är så ärlig och bäst
-trotts att vi inte går lika ofta på fest
-vi samma intressen har
-vilket kommer underlätta för oss i alla dar
-jag alltid står vid din sida
- jag hatar varje gång du får lida
- men ett ända ont ord om dej har alltid fått mej att strida
- du är den bästa på många dar
-och jag är glad som dej har

Tiffy- en klippa, en soulmate, en syster,
en vän, en ängel, en regnbåge, fina ord för en fin vän tar aldrig slut!
Tack för att du är du, kärlek


Kommentarer
Postat av: Mamman

Du skaldar så vackert så jag blir tårögd, bra att du är rädd om dina vänner<3! Lots of Love<3!

2011-02-21 @ 09:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback