En lugn kväll med bosniska toner.

Jobbat till 22.00. Skulle egentligen åkt och sovit hos Daniel men blev så sent så körde Tiffan till stan och åkte upp till Johanna som nyktert sällskap. Så här sitter vi, nyktra, bittra och lyssnar på bosniska toner. Nej bittra det var väl och ta i, men rastlösa kanske var ett bättre ordval. Kommer dock kännas bra att komma upp till gymmet imorgon, skönt att ha bil också.

Kalorier idag? På tok fö lite, har inte haft nått mat-gotte sug alls. Två the-kakor med ost, 6 bitar choklas & lite kyckling och ris, skärpning, på ris bygger man inga muskler! Får bli bättre imorgon.

Älskar mina rosa darling för övrigt..



Här är jag idag, min kam är grymme juh. Åh jag med såklart.



Jag och min babe.

Trevlig lördag alla glada, och spela lite bosniskt för omväxlings-skull..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback