Kär i en ungkarl...

Mitt hjärta är bäst på alla sätt och vis, men blir måttligt road av hans osunda beetende, en coca om dagen är en självklarhet för honom, inte okej! Absolut inte okej! Dock anstränger han sig lite mer med grönsakerna numer, en början till en riktigt vältränad kille? Nja.. vägen är lång, dock går han & jensen mila marchen med hunderna var dag, redigt!

Måndag & helgen är inom synhåll, just för att torsdag är en röd dag! Och på torsdag ska jag ta med mina tjejor inklusiva farmor till stugan för lite vinprovning, murkelplockning & massa kärlek, ska bli rikigt mys. Sen har jag lyckats få med mej min kärlek & min johanna till en go- vårfestival ute i vischan=sjömarken, 30 kg kött, två live band, vad mer kan man begära? Kommer bli awesome!!

Hur ser eran ledighet ut om ni ens har någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback