I will kill you with my kindness..

Tok jobbar/pluggar just nu, går hemmifrån 07.00 & kommer hem 21.30 om jag har tur. Men som tur pågår det bara 4 veckor till sen lever jag som en vanlig människa igen. Helgen var underbar, festival i Sjömarken, med 2 as sköna band ala Håkan stuk. Johanna var såklart med &också min älskling Daniel.

Kom hem till dammsugen lägenhet & nybakat lant bröd medoliver & vitlök, men älskling är en underbar älskling, gud vad kär jag är i dej Daniel! Finns inget som gårupp mot att få somna i dina armar! Alltid du & jag min kärlek.

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Hej! Skulle du kunna läsa mitt inlägg ''Help me and my mum''.

Om du skulle göra det som står i inlägget skulle det betyda oerhört mycket för mig och min mamma.

Du kan hjälpa mig att påverka min mammas hälsa med bara något klick.

Tack på förhand!

2010-05-17 @ 23:17:05
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback