Kidnappning & en lyckad b-day fest!

Tack alla snälla, fina, goa, rara, galna, fulla, dynfulla och gravida för igår. Var verkligen super lyckat. 5kampen var bättre än väntat, med en hel del skumma lekar. Jobbade kväll idag och har hunnit med både sjömarken & middag innan det, high five! Hittade en as mysig lagun så Kia fick vara lös & vi fick badat och solat.

Slutade jobbet vid 21 och åkte för att kidnappade min idag drickande karl. Så vi åkte och köpte lite käk & sen hem för ett bad & sömntajm. Jap fyller nämligen år om typ 25 minuter så alla ni läsare, snåla inte på kommentarerna nu, skicka en köss eller ett grattis, it freee!!

Nu ska jag krama ihjäl min dreadade älskling, kram på er!



Kia solar nosen.


Grålera finns det gott om i Sjömarken, superbra för hyn hörde vi och gav det ett testa. Well well 1 av 5 toasts för jag har inte märkt nått resultat än...



Kärleks träd... Så mysigt, tyvärr inte made by us..


Kommentarer
Postat av: Sarah

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :D

jag har t.o.m varit så generös och gjort ett inlägg till bara dig på min blogg, vilken fin present va? :D

2010-07-11 @ 12:19:20
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback