Kantaruller redan? Ohyeah

Har lyckats hitta dom första sommar-kantarellerna redan, inte dåligt. Bara Juli ju. Inte nog med det så tog jag vara på pappas hallonbuske utanför huset och plockade åt mej all hallon jag kom över, det blir nog en go smoothie ikväll.

Dagen blir att tillbringa på gymmet & Alme-nose. Sol och bad sen jobb, så skönt för är ledig imorgon, då ska jag göra nått superkul, hoppas jag! Inte många veckor kvar innan min älskade skola börjar igen så det är lika bra att ta sig i kragen redan nu, har nämligen aldrig i mitt liv varit så blek som detta året, konstigt nog har det aldrig vart så mycket sol som just detta året? Väldigt konstigt, matematiken stämmer inte at all, för skylla på mycket jobb!

Nu invänta Tiff för ännu en klockrendag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback