Cleaning out my closet.

Ut med det gamla, in med det nya. Både vad det gäller min garderob med kläder och vad det gäller falska vänner. Har fått nog av 14-fasoner. Och nu är det bara garderoben kvar sen är mitt liv komplett.

Senare blir det en jobb med hunden, gym med Tiffan & middag med mitt hjärta! Skönt att vara ledig, hoppas hoppas jag tar vara på denna dagen på bästa stt så vi slipper sova i detta klädkaos. Kia är redan dyng-trött på mej.

Köpa kläder när man redan har mycket kläder går inte ihop?!?







Uttråkad älskling...

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-06 @ 22:58:22
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/
Postat av: Sanna

du får önska dig en utbyggnad av lgh av hyresvärden i födelsedags present, typ ett eget rum till dina kläder ;) kram

2010-07-07 @ 00:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback