Tjat-Pelle!

Har haft ännu en underbart rolig dag. Trodde aldrig för 5 öre att plugga skulle vara så kul. Idag har vi bundit spiral-buketter och gjort symmetriska bordsdekorationer! Jag arbetade med 4 material av blommer idag, bara ett virka in, snett till vänster med varje blomma och sen vipps är det en spiral!! Har en jätte mysig klass också. Jag är ju som vanligt högljudast men det är ganska accepterat jag måste ju får avreagera mina lycko-känslor jag känner när jag är i plugget!

resevägen hem med tåg satt jag och läste 14 år till salu, som är grymt bra. Jag är en riktig torsk på självbiografier och faller direkt, Rekomenderats starkt att ni läser den. Och när jag satt där i lugnan ro så kommer en galen gubbe fram.

-MEN
HERREGUD, DET ÄR JUU DU! EMMA ELLER HUR?
Eeh ja, och jag känner igen dej me, ifrån bergdalsskolan eller hur?
Det var alltså en översocial människa som en gång i tiden varit vikarie på min lågstadie skola. Han satt och gapa om allt mellan himmel och jord och jag fick inte en syl i vädret. Folk kolla och undra såklart om jag kände den här gamla mannen.

-ASSO FLORIST, GUD VAD KUL. EN GÅNG KÖPTE JAG BLOOMMOR TILL MIN MAMMA MEN DOM VAR I PLAST.

Men so what, jag försöker läsa hallå. Han snackade om det ena till det andra och frågade en fråga som jag inte han svara på innan han bytte ämne. Klarar inte av sånt folk. Verkligen inte. Nu har jag huvudvärk.

Här är mina dagens resultat:
(väldigt nöjd är jag)

Spiralbukett

Steg 1 (blad 90 grader)

Steg 2

steg 3 (försöker täcka oasis:en som är den gröna "klumpen")

Klar! Symmetrisk bordsdekoration

Dags att börja källsortera igen, gör ni det? På vilken nivå?


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Oj vad fint! =)

2010-01-27 @ 20:07:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ida

Guud vad fint =) Kul att du tycker att det är så kul hjärtat! <3

2010-01-27 @ 20:33:27
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; tack så jätte mycket, vad glad jag blir.



Allt bra med dig?

2010-01-27 @ 20:48:04
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback