Killar och deras behov

Mina damer & herrar, jag har så galet ont av alla kropps-lukter som pyser ut här och var. Jag har bett folk/mina vänner respektera detta. Hur svårt kan det vara lixom? Att inte släppa sig, rapa eller andra skumma saker. Jag tycker personligen att när man släpper sig åh det luktar både lik & kompost så kan man göra det när man är själv, och rädda alla andra som inte vill vara i stanken ifrån lukten.

Daniel får prutta när han är på toa, rapa när han dricker öl. Mer än så är det inte. Jag tycker faktikst det är respektlöst & vidrigt när ens partner (som man gör annat med) sitter och fiser & rapar hej-vilt! Daniels kompisar var här på besök härom-veckan och fes & rapa varandra i ansiktet, vad är grejen med det? Hur ofräsch får man vara på en skala? Aldrig att jag skulle vilja leva med en sånn person.

Många jag pratar med tycker jag är "mjäkig" & "barnslig". Men jag kan inte komma på en gång min mamma eller farmor har varken fisit eller rapat framför mej. Däremot min pappa, han fiser i högansky åh asgarvar efteråt, det är det där, killar och deras behov

Brukar ni göra era behov framför era partners?

Kommentarer
Postat av: daniel fogge

klart man ska få släppa sig och rapa.. helt naturligt.. finns en anledning till att kroppen bildar gaser och den anledningen är att man ska kunna FISA OCH RAPA!!! Gud skappade oss som vi är och vi ska därför vara tacksamma över de gåvor och förmågar han givit oss! May God Be With You!! raaap

2010-01-11 @ 21:43:24
Postat av: Martina

Hm, jag har nog en delad mening där. Men ja, att sitta och "klämma" fram en fis bara för sakens skull eller för att retas så är det vidrigt.!! Dock kan man ju inte alltid hjälpa det. Att rapa är också sjukt äckligt, folk verkar inte fatta att man kan stänga käften istället för att bara rapa högt, rakt ut.

2010-01-11 @ 21:44:02
Postat av: mamman

Mina sympatier å röster äro tillägnade äldsta barnet, sorry Daniel!!! Puss Morsan.

2010-01-11 @ 22:01:28
Postat av: jesper

fina flickor fiser inte dom vågar inte släppa loss, fina flickor är inget för oss! vröla

2010-01-11 @ 22:12:53
Postat av: Mirnesa

nej det är fan avtändandeee..förstör romantiken på nått sätt. tänk om man som brud skulle sitta där o släppa sig 7 ggr om, OMG not fuckable efter det..

2010-01-13 @ 15:43:48
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback