Fri-DAGEN VAR KUL

Blev massa tjej mys med twinsen åh min Lajna :) Henne är jag inte utan i första taget. Vi var hemma hos Jenny och sjöng singstar, käkade chilisar & bara snacka skit. Efter det gick vi ner till Harrys där vi snabbt upptäckte att det var karaoke-kväll. En gubbe runt 55 plus höll på och fråga mej om jag var singel hela tiden och var allmänt sliskig, långt flötigt hår uuya, usch! Till slut var han så på så jag sa till vakten som snällt släpade ut honom, well done!

Idag har jag och min älskling städ & donar dag, ska bli skönt att bo som folk igen må jag säga!

Twin1:Jenny, twin 2: Jesse, åh blondin Lajna :)

Jag i mitt nya rosa second han kap! Bara älskar höga axlar!

 

Vissty gillar ni rosa&highshoulders?


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad fin, älskar rosa :)

2010-01-31 @ 11:29:34
Postat av: Anneli

Rosa är inte mina färg, mycket vågat med höga axlar :)



Kram anneli

2010-01-31 @ 11:30:40
Postat av: Erika

Rosa I like!

2010-01-31 @ 13:37:15
Postat av: LAJNA

Lägg in alla bilder på Facebook, PRONTO! ;D

2010-02-01 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback