Flower power

Åh skolan går så sjukt bra. Får lära oss massa logiska och svinroliga saker hela tiden. Idag fick vi göra "spiralen" vilket gör att man sitter ihop en bukett så den ser mycket maffigare ut! Great jobb, imorgon blir det massa nytt!

Lina och Robin har gjort slut, tycker verkligen det är tråkigt, dels för att och Robin har haft väldigt kul ihop, plus att han är en riktigt bra kille. Fast förstår henne, det var nämligen hon som gjorde slut. Jag har själv vart där hon vart och knappt visste vem jag var, eller vad jag ville. När man kommer i en sånn svacka tror jag det ända rätta är att unna sig själv egen tid och för en gångs skull vara riktigt EGO, bara tänka på sig själv. Det är annars taskigt dels mot partner men också mot sig själv

Är
så tacksam att jag fick just den mamman jag har, Hon är underbar på alla sätt! Min trygghet, min klippa, min bästa vän! Finns ingen som bryr sig om mej så mycket som hon. Finns ingen som är gladare för min skull när det går bra än hon. Jag finner inga mer ord för att beskriva min kärlek till henne, men tänk er allt bra på denna jord, då menar jag verkligen allt, allt det är hon gånger fyra! Älskar dig big-tajm mamsen



Mamman delar ut julklappar :)

Kommentarer
Postat av: - t u f f a a s t . b l o g g . s e

söt blogg

2010-01-26 @ 22:14:22
URL: http://tuffaast.blogg.se/
Postat av: Lajna

Hihi, sötnos! Han förstår mig nu också. Kanske inte som du gör det. Därför är du min klippa! <3

2010-01-27 @ 09:40:56
Postat av: mamman

Ååååh, nu blir tangenterna blöta igen...detsamma min lilla rosenknoppsflorist! minus för bilden bara! Bästaste, finaste å vackraste Dottern på jorden!

2010-01-27 @ 09:42:52
Postat av: Leia ♥

Går du någon blomskola?

2010-01-27 @ 13:19:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens låt: Obsessed! :) http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/am-i-obsessed-with-you.html#comment

2010-01-27 @ 17:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback