Återställare - Pizza

Igår blev inte alls som planerat. Jag & Daniel skulle ifrån början varit hemma & chillat, men ändrade planer! Ringde Petri och begav oss till honom. Fick äntligen träffa hans söta flickvän Jessica & hennes kompis Camilla, sötnosar! Hade en retro kväll igår med massa godingar som La Bouche, BSB, Paradisio u name it! Härlig kväll som senare slutade på Harrys med Lina & Robin-sson. Han stod vid stelbordet & jag & Lina röjjde dans-golvet, sjyst!

Imorses var jag inte den piggaste Gud skappat, så Daniel tassade ner till tvättstugan utan att väcka mej, sweetheart!<3 Inte så sugen på att tvätta idag kan jag säga er. Har legat & kikat paradise hotell & tatt en bit pizza, var inte så hungrig idag! :)

Hörs senare sötnosar! Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback