Julstök å kärlek

Snart godjul min vänner, gud så skönt att det äntligen är jul och att alla klappar är klara :) Daniel håller på med hemmagjort mos & ungstekt falukörv, mumma! Han har gjort mat medans jag slagit in dom sista klapparna. Ska bli så mysigt att fira julen med alla mina nära & kära, älskar er så mycket!

Imorgon förmiddag ska vi till farmor som bjuder på julbord med min farbror & co, sen Daniels familj, pappa en sväng & sist men inte minst, viktigaste av allt, mamsen! Sen hänger hon med oss hem för stackaren ska jobba på juldagens morgon ( jag me dock)

Hade vääärldens mysigaste dag med mamma & Vicke min lillebror som nu är 5 år gammal, men nu får han inte växa mer! Vi käkade Mc Donalds & mamma röjjde runt i mina skåp & organiserade, så bra det blev, tack underbara ängel. Mamma bjöd även på fika på Maxi & jag fick köpa mej 3 skavller tidningar som hon betalde medans Vicke valde ett lasersvärd, oväntat?

Kvällen handlar om, husmanskost, chips & dipp & kanske iväg en sväng till Putta! Vi får se vad vi orkar med idag!

Massa kärlek till alla er som läser min blogg, tycker det är jättekul att ni tycker jag är lite halvintressant!


Kommentarer
Postat av: mamman

Tack själv hjärtat för en helmysig dag å för de fina berömmet! Dricker baileys å kaffe å väntar på att grabbarna ska bli klara med julklapparna. puss å all kärlek!

2009-12-23 @ 19:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback