En aning andligare.

Andlighet, spöken, andra sidan, kärt barn har många namn. För min del har mycket av det här alltid fascinerat mej, samtidigt som det lika mycket skrämt mej. Steff bestämde härom veckan att vi skulle träffa ett Medium. Vilken underbar människa. Kommer inte gå in på vad som kom upp. Men skrämmande hur mycket som stämde, jag är troende, på andlighet, det lovar jag er efter detta. Om någon skulle vara intresserad så mejla mej för hennes uppgifter, ni kommer INTE ångra er!


Och Det Okända som är så uppgjort, inget för mej, rent påhitt. För tv tittarnas behag.
Nåväl, hamnade under förmiddagen på Ullared med mamma, väldigt mysigt och sjysta saker inhandlade, här kommer några av mina måste ha varor:
Rosa collection: Ifoneskydd, rosa hörlurar, ifone träningshållare, bästa. Har ju redan en men den är för det första inte rosa och för det andra så är jag förvirrad ibland och förlägger den, bra att ha en i reserv :)
Vinter-klädsel till mina bebisar :)
Ha en underbar kväll alla fina, det är ni värda :) Själv somnar jag leendes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback