Onsdagstänk...

Onsdagstänk: Delade tankar igår med en jag håller väldigt kär. Tanken av hopplöshet når oss ibland angående vad som pågår runt om. Folk ljuger, manupulerar (både medvetet och omedvetet) i livet, på jobbet, på gymmet, överallt. Visst finns det snälla också, men dom snälla utnyttjas ofta av dom som har en baktanke. Vart är vi på väg? Snälla stanna upp, tänk om och ta hand om varandra istället... För kärlek övervinner allt, alltid... eller? ♥ ♥
Jag måste också erkänna med svansen mellan benen att jag har gjort mina misstag, stora som små. Men jag anser själv att om man gör rätt för sig är man alltid värd en nya chans. Folk dömmer ut folk, men har ändå inte rent mjöl i påsen själva.. Jag är så tacksam för vem jag är idag, jag står stark med mina värderingar, och det är bland annat mina misstag i livet som har gjort mej till den jag är idag. Jag är stolt!
Tack mamma, pappa, Daniel, vänner släkt, älskar er!
Du fina, underbara Emma. Tänk vad några minuter med dig kan göra. Blir glad bara av att se dig. Skulle alltid behöva ha med mig någon som dig på min axel. ;-) Kramar " ( fick underbart inlägg som gjorde min dag igår, Cia ifrån Black scar, tack för detta & dito )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback