Delar endel.

Ååååh det är så mycket nice som händer nu. Tyvärr kan jag inte dela med mej mer än hälften så vi får nöjja oss med nya jobb infon:) har förövrigt sagt upp mej ifrån gamla jobbet idag. Min filosofi är att om man jobbar med det man älskar så är vilken lön som helst värd det! Tycker så synd om människor som vantrivs.. Jag vill dela med mej om min vardag. Kärlek!

Kommer bli kämpigt att sova när man har massa nya godingar på köksbordet som bara väntar på att stå & förgylla något hörn!

Rexbegonia, doktor westerlunds pelargon (favorit, + lätt att ta sticklingar på) taklök, murgröna, mor& barn, somna fort& vakna fort natti!!


https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1392225/images/2012/pic_199585627.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback