Gymturne med min bästa

Jag och Steffi har länge kört träning på Friskis och svettis. Men visa saker saknas och vi upplever att gymmet inte längre ger oss vad vi vill ha ut av vår träning där. Men vem vet vi kanske är trogna i slutändan ändå. Well just nu är vi inte vårt gym troget utan har dratt på gymturne för att testa andra gym och jämför fördelar/nackdelar.

Denna veckan har vi kört på Sportlife Knalleland, grymt gym, skönt folk. Helt klart värt att överväga.
Igår körde jag axlar & ben 1h. Maxade på båda muskel grupperna. 10 kg axlar skivstång & 30 kg ben skivstång också, jag börjar bli stark! Träning + protein = sant! Grymt! På kvällen blev det lite vin med fint folk, helt klart en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: frida

Jag har kort på sportlife ! Helt klart bästa gymmet jag har var på av dom jag har haft kort på ! :)

2011-10-10 @ 00:27:35
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback