Utveckling..

Jag och Steph sitter ofta och diskuterar kring livet, gamla vänner, framtiden, känslor, relation, ah i name it! Vi har samma värderingar kring det mesta. Varför man gjort olika val i livet, varför vissa människor är bittra? Vi reflekterar ofta över vilket & varför vi är på ett visst humör osv.. Lärorikt att dela dessa värderingar och tankar för att själv bli mer klarsynt. Det bästa med henne är att hon har EGNA åsikter, något som många inte har.. Vi har växt så mycket ihop och jag är inte långt ifrån den människa jag vill vara idag.. I framtiden. Tack vare henne, min egen vilja att bli en bättre person, händelser, D<3, familj osv..

Steph berömmer mej ofta för att jag alltid vill utvecklas som person. Själsligt & karriärmässigt. Höga krav ger höga resultat! Jag älskar att få kritik, kritik är något man utvecklas på även där själsligt & karriärvis.. Om jag är på ett sätt tex tyken, trångsynt eller annat så kan jag aldrig få reda på det om ingen stannar upp mej och nämner det för mej. Det mina vänner det är sund vänskap. Att man kan kritisera och växa på det. Alla har vi våra brister & har gjort våra fel. Inte minst jag. Men förlåt dej själv och se till att göra det bättre nästa gång.

Kärlek till er godingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback