I hettan bland fågelbajs & fint sällskap

Har vart på 3 Loppisar i Fristad området. Hittade en super nice tvättbräda ( ej kill-mage) utan en sånn man tvättade kläder med förr. Delss för att vår tvått tid är den 11:e, eller inte men vit ska den bli och dekorera vårt hem. Sen köpte jag två vita kaffekannor att plantera basilika i & en silverfärgad ljusstake, fint fint.

Har efter det spenderat dagen med Brorsan, Sandra & Danne, vid Kype bland annat.

dags för mej att göra lite soda vatten, tjing tjing!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: frida

Jaa mitt hjärta e fyllt av kärlek varje morgon jag vaknar jämte denna lilla skit så här skrattar jag mej överlycklig ! :D



Vi har typ delad vårnad, de finns inte på papper än utan de kommer skrivas på när Noel är ett år !:)

Men han har honom nu varannan helg å ibland kommer han å hämtar honom på vardagarna eller hänger här me honom :) Ingen fara, klart du får fråga lixom hehe:)



Stor kram till dej <3

2011-05-07 @ 21:55:51
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback