En händig en

Inte bara jag utan Daniel juh, igår lagade han hemmagjorda köttbullar, diskade, planterade om vårt paprikaträd. & lagade små saker här hemma. Han påpekar min måleri hörna & hur jag målar mina saker "följ trä ådrorna" yeyeye. Emma kan själv!! Bra blev det med. Framöver blir det Dop, Varberg & 1 årsjubileum, puss!

Idag har vi kärleksbadat i karet, kollat kalla Fakta & bakat. Måste kommentera Kalla Fakta programmet som granskade Frälsningsarmen. Dom är ju djupt Kristna & kritiserade&diskriminerade homosexuallitet på alla plan. Vilket jag tycker är sjukt&absurt, deras åsikter är tagna ur en gammal bok ( förlåt jag är ej kristen). I denna gamla bok står även att kvinnor inte får vara präster, att kvinnor inte för yttra sig i kyrkan osv.. Varför inte följa fullt ut, eller inte följa alls? patetiskt.!! Präster som skulle be en bön för homosexuella så dom blir "friska". Åh blir så arg på sånt här!

Programmet finns på tv4Play för er som stöttar & tycker att alla människor oavsett sexualitet & annat är lika mycket värda, borde titta på detta! Hädanefter bojjkottar jag både Myrorna ( som Frälsningsarmen äger) & själva Frälsningsarmens second hand!


Vad säger ni, visste ni eller visste ni inte vad vårt "vänliga & öppna" Frälsningsarme står för?

 

Proosans måleri

 

 

Älskar min PaprikaPappa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback