Frodar upp majj!!

Smällt i mej massa mat precis så jag håller på träningen ikväll. Till och med kolhydrater som jag egentligen ska snåla med numer. Vill vara 100 % på vårat pass del 2 ikväll. Ben är det som gäller och mage eller något i den stilen. Kommer bli awesome. Men kunde inte ta på mej kläderna imorses så kommer antagligen inte komma upp ur sängen imorgon med all säkerhet men blyg för gymmet är jag inte, kööör bara köör.

Självklart ska jag lägga upp mitt träningschema framöver. Lite busy nu och det är rätt mycket skrivande, så för att jag inte ska åstakomma några skador på er så vill ja få det så utförligt som möjligt! Men självklart, inom en vecka så langar jag det :) Men innan träning och allt vad det heter ska jag göra som gamlingarna och försöka mej på en powernapp & sen doppa fötterna i fotabad, dom var dyyyyng sura innan, och jag förbannad för en gångs skull, omväxling förnöjjer, men förnöjjer gör icke detta keliga väder, uscha! Take care, vi ses på gymmet, löööv

Ooooh vilken härlig dag!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter toppen att du kommer lägga upp ditt schema, alltid bra att få lite tips till nya övningar. (; När du kör ben, exempelvis utfall och knäböj hur mkt vikt lägger du på och hur många rep?

2011-03-10 @ 17:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback