Chokladmjölk åh jag = sant!

Har tillbringat min dag bland blommor och bin. Massa projekt på gång. Idag har vi vart ute med vecko blommorna på hotell, vattnat, gjort buketter och förberett för det stora eventet på torsdag, livin the dream. Har hunnit handla med Tiffan en sväng parkerade på familje parkeringen, gulligt :), och skulle träffat min kärlek. Men misstänker att han ligger magsjuk så det får vänta, iallafall 48 timmar.

Nu blir det Big Brother, ett eller två glas chokladmjölk och mys i soffan, bra avslut på en bra dag, kärlek.

Gulligt :)

Hallonhjärtan:
  • Världens bästa hotell - Vilken super härlig serie
  • Choklad mjölk - Nytt missbruk, som inte gynnar min träning
  • Gurkan - skönare kille får man leta efter, Big ben, big bang?
  • Jerry Springer - drama drama
  • Min Iföne - beroendeframkallande, och alla ljuvliga appar, viktkoll, buddah, facebook. Love my I!
  • Arga lappar (www.argalappen.se) Tokiga bittra människor det finns ändå:)
Kompost:
  • Uggs och vinter kläder, hatar!!!!
  • Magsjukan och alla dessa virus, försvinn, dö ut vad som lixom.
  • Tele2:s sega nät!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback