Chaaaabaaam

Taggar för träning med good mjusik. Men min musik fantasi har vart lite på torra land, så just nu tränar jag till Kanye, Eminem & Destinys Child, hallå hjälp mej?

Kom gärna med musik-träningstips och jag är och förblir evigt tacksam!

Igår körde jag mage & bröst, känns verkligen i kroppen idag, jag måste komma ihåg att knäppa lite kort. När det inte är så mycket för så killarna inte upplever mej för kaxig! Ska skriva ner lite idag, så ni garanterat får tips imorgondagens inlägg, promise! Har slängt i mej omelett med bacon, avocado & champinjoner, & solrosfrön, mumma! Även en kopp hälso te med honung & C-vitamin brus!

Imorgon blir det träning än en gång med vår PW. Awesome! Men innan det dejt med Ida & Nellie på dagen, underbart!

Sötan :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, vet inte riktigt vad du är för typ av musikmänniska men lite dance/trance eller goa rocklåtar brukar jag köra med! Får en att ta i!:)

2011-03-22 @ 13:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback