2. Min kärlek..

Ja kärlek kan ju vara många saker, i framtiden lär jag väl älska min Iphone jag köpte idag, (men hatar den just nu) Skämt och sido..

Min kärlek, är min första och förhoppningsvis sista. En trygg, rolig, kärleksfull, & komisk kille. Han är en vacker klippa, som på nått konstigt sätt förstår mina konstiga tankar vad gäller saker och ting, tar hänsyn och visar mej respekt, trots att jag kanske har fel. Accepterar mina åsikter och agerar efter dem, i dom flesta fall. En kärlek jag kan se mej själv med om 10 år, med barn, hus och hela den på sitt vis charmiga biten..

Ups and downs, men vad vore kärlek annars? Skulle inte uppskatta dom bra höjderna om man aldrig vart på dom låga.. Härligt att sakna, härligt att älska.. härligt att älskas...
"Ett enda ont ord om dej, har alltid fått mej upp i ringen."

JAG ÄLSKAR DEJ!

Kommentarer
Postat av: XXX

Va heter din kärlek?

2011-03-03 @ 12:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback