Levande ide-spruta

Hjärtepromenad bland blommorna, ger mej i vanlig inspiration & tusen ideer, fattar inte riktigt hur jag ska hinna med men är helt inne på att ersätta min väntade kristallkrona med ett stock&gren arrangemang ala Emma, med ljuslyktor & mys inslag. Alltid finare med levande ljus istället för lamptjosan. Ideer sprutan är igång och jag har så mycket ideer, hoppas jag kan komma till skott, mina dagar är ganska fulla ljust nu...
Imorgon blir det hör & häpna Skåneland, ska bli så kul, Daniel har släkt där som är super mysiga så vi tog tjuren vid hornen & valde att spendera vår lediga lång helg bland fina människor i Skurup, kärlek! Åker på eftermiddagen så ska försöka hinna till Sjömarken och pussa på mamma samt mormor, älskar er! Men också en promenad & lite bad!
Nu inspiration vi va la Svenska Akademien så man kommer in i Skånskan, inte alltid lätt att åka utomlands!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback