Kass jag är.

Har ett snabbrullande liv så bloggis kommer i kläm, jag som älskar att dela med mej av min vardag. Kypesjön vid denna årstid har blivit lite av en "rensa tänkarna på spåret ställe" för mej. Ja ni vet, vad man vill i livet, hur man kan bli en bättre människa, vilka som betyder något, och alla skumma men ändå vardagliga tankar som snurrar i skallen. Jag har på senare tid varit en person som försökt behaga andras "måsten" före mina, inte kunnat säga nej i vissa situationer, vill vara alla till lags. Sure man kan vara snäll & till lags men man får aldrig glömma bort sig själv, vad man står för och vem som är värd att offra sin tid för. Jag har haft rötägg i min närhet på många plan, jag har säkert vart ett rötägg också för den delen.

Vad jag vill komma till är iallafall att jag är en lyckligt lottad människa, fina pojkvän ( snygg med), världens bästa familj som ger mej kärlek i alla lägen, fina vänner som delar min moral, kärlek & mina tankar, creed till er mina fina!

Nu natti natti, upp till blommorna imorgon.!
Jag leeeeeeeeeeeeeeer mej igenom livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback