Hortensiaharmoni tar död på resterna.

Har promenixat, plockat färska blommor & röjjt här hemma, lite kaos efter mitt infall av måleri & möblemang igår, men det ger sig, omväxling förnöjer. Har klippt ner en hortensia kvist som hade fått lite bruna blommor & plockade bort dem & placerade den på toan, blev super fint, (kommer förhoppningsvis rädda mej alla gånger danne skiter illa), tjejer bajsar ju inte så lättast att skylla på honom. Plus att vid det här laget måste ni väl ha lärt er att färska blommor på toan är det hemtrevligaste man kan ha?

Imorgon är det Göteborg & sen avskedsträning för min bästa, måste köra monsterpass imorgon, all träning blir så mycket mer effektiv med Steph, vi kompletterar varann bra tror jag.

Här kommer lite rhodedendron ideer med hjälp av glasfat & vatten, valde att ta olika färger för att få mer liv i det hela! Livfullt, färgglatt & alldeles gratis!





Hortensia förgyller






Trollhassel - Min favvo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback