En grill kåta ger leende läppar

Varken hunnit eller vart sugen på något bloggande det sista, dagarna rullar på ändå, roligt att ni är kvar iallafall, trots dåligt med kommentarer. Igår var jag med Danne och killarna, Cassie & Saga samt, svärmor & co i Målsryd hos Gittan & Knatte. Supermysigt hus med en bäck som rann igenom trädgården som var förgylld med pion-partier, rosenbuskar & massa annat fint. Vi körde 5 kamp & fick dra lott om lagen, jag kom slump vis med Danne, ödet=romantiskt. Danne var inte lika glad med tanke på min dåliga förlorare sida.
Dom hade en super mysig grillkåta med eldstad & allt, en super kväll helt enkelt.

 

Gevär, jag missade alla to bad

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback