Dagens sanning.

Vill komma in med lite av mina tankar i detta inlägg. Som min andra hälft har lärt mej. Nåja nästan iallafall, jag har sett det själv också. Dåså here we go:

Jag är en hopplös eller nej HOPPLÖS romantiker, som min mor antar jag. Drömmer om sagobröllop, älskar att kyssas, frukost på sängen gör min dag, "Jag älskar dej!" måste sägas minst 3 ggr/dag just för att om något skulle hända den man älskar så vet man både att personen älskar en & att man inte skiljs som ovänner. Självklart ska man säga det för att man menar det & inte säga det "bara för att" genom att missbruka det, det ska komma ifrån hjärtat helt enkelt. Nåväl nog om mitt dö snack. Daniel som detta inlägg då handlar om är helt motsatsen till detta beteende, han är knappt romantiskt ett dugg, inget smörande & ingen romantik. Men han gör det på sitt vis, jagar mej, småbråkar på skoj & väntar med att somna till jag kommer hem, detta är hans lagom skumma sätt att visa det på
. Men det är han, han som person. Han behöver inte spela Allan & smöra bara för att utan han är sig själv hela vägen.

Iallafall, det vi disskuterat vid ett flertal tillfällen är just att dom "smöriga & romantiska killarna även kallade smörbennys hos mej" är ju just dom som är otrogna & flirtiga bakom ryggen. Smörar för att dölja sitt beetende. Dom som har något att dölja... Vilket stämmer till 100%, har haft flera kompisar som har vart med om just detta, och mer lär det bli, men mina vänner, dont be blue and naive!

(Självklart gäller ju detta säkert inte alla men några förvisso)

A dog is not considered a god dog because he is a good barker
A man is not considered a good man because he is a good talker..!

(tänkvärt ifrån min sida)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback