Lyckan kommer, lyckan går, lyckan hos mej, den består!

Efter många månaders dubbel jobb/skola plus träning så har jag äntligen svart på vitt fått creed för allt slit rent ut sagt. Var i skolan och fick mina betyg och är numer en kreativ florist med MVG på betyget, känns ljuvligt! Fick även en superfin orkidee av Eva och Lisa mina gamla lärare, tack snälla underbara!
Dagen har jag annars tillbringat i Gbg och gjort en stor beställning till en konferens, superkul! Även dekorerat ett frisör fönster med lite vår, såhär såg det ut:

Vårfärger och körsbärs träd, inspirera mera!'

Orkidee, har lite kreativa ideer med den så kika tillbaka på bloggen tonight!

MVG så nice!


Kommentarer
Postat av: frida

Åh kul att äntligen vara klar :)

Och mvg betyget är du ju helt klart värd, du gör så fina grejer! :)

Stort grattis :)

Kram

2011-01-19 @ 23:37:43
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Annlo

Fina grejjer ....men så är du en finer tjejj me ;;)

2011-01-20 @ 14:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback