Löften.

Nyårs löften är något dom flesta har och lovar men sällan lever upp till under en längre period. Gymmet är nog aldrig så fullt som efter nyår men smalnar sakta men säkert bort. Nyårs löften är något vi lovar för vårt dålig samvete, som att träna, äta nyttigare, sluta röka. "Imorgon börjar mitt nya liv" Mmm visst ditt nya liv för hur länge då?
Personligen försöker jag göra saker med måtta, annars tröttnar man förr eller senare. Byta kost? Börja då istället med att ta bort något och succesivt sträva mot bättre mål - på lång sikt. Samma med träningen, träning är sjukt kul & sjukt bra så klart, men om jag hade dönat på i början hade jag garanterat inte hängt på gymmet 12 timmar/veckan nu.

Gårdagen
var underbar, uppskattas speciellt idag när man vaknar dock något trött men välmående. För några månader sen hade jag inte tippat som mej nykter på nyår, det är ju årets utedag. Men har börjat prioritera andra saker så lite mindre fylla - lite mer träning.

I vilket fall som helst hoppas jag eran går-dag var underbar!

Två godingar sover fortfarande, love you!


Kommentarer
Postat av: S.

så fin den lille pojken är! jag saknar er en massa ska ni veta <3

2011-01-11 @ 01:34:39
URL: http://clitterdick.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback