Kosjukan för vissa och kumbaya för andra

Har vart hemma idag med, trots skolavslutning, kändes surt men behövligt! Sjuuukt långtråkigt. Ska försöka bada bort mina virus i pappas jacuzzi idag, kan vara bra! Får hämta mina betyg i nästa vecka! Kommer ju inte behöva dom i helgen ändå.

Helgen blir lugn men ändå en superkul grej som händer, vilket involverar min klippa, puss på Steffi :)

Kumbaya style i mina nya shuuus, låga converse i rosa, vitt & svart, endast 350/st som hittat!

 

Snyggis-sparkdräkt ifrån London som ni ser skymten av på bilden ovan. 100 kr!

 


Har nog glömt att visa er den uuuuuur-gulliga dräkten jag köpte till Danne i London, visst är han söt?

Ha en fin kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback