Inte en dans på rosor..

Mina rosor fick jag lämna i skolan denna veckan, skulle ju gjort ett brudarbeta som bara blev halvklart, pga av att jag fick hjärnskakning. Är så sjukt rastlös här hemma nu för andra dagen på raken. Inte min lifs-stil att sitta still men antar att alla skola, jobb, träning som avlöst varann har tagit ut sin rätt. Bara vila som gäller, honungste & halstabletter. Feber har gått ner nu vilket känns bra men är fortfarande sjukt svårandad & trött. Längtar efter gymmet.

Hoppas jag mår nått sånär imorgon så jag kan gå på avslutningen och få mina betyg utan att kolapsa, we will see about that.

Aktuellt för min del under sjukdom:
Jerry Springer u saved my day!
Honungste - Mirakelkur
Hårimpackning/ansiktsmask - Nu finns det tid om någon gång
Glass i stora lass!
 




Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dej snutt!

2011-01-12 @ 14:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback