Ren dumhet

I alla tider har jag trott att man får i sig den c-vitamin man behöver genom ca 2 frukter om dagen. Men den faktikska sanningen är att vi människor inte kan behålla c-vitamin i mer än upp till 1 timma och sen kissar vi ut det, därför är det viktigt att få i sig extra som vid virus sjukdom som inte går att bota med läkemedel, brassa på med lite extra frukt eller c-vitamin i brus så ska du se att det försvinner fortare än kvickt.

Ännu mer planer för lägenheten, jag läääängtar till det, till tävlingen, till sommarn, ah våren först kanske... Maniskt, lovely!!

Min bästa vän finns i massa olika smaker

 

Åh världens mysigaste lampor till min blivande lantliga lya. Har köpt sånna ggr 2. Fatet är i gammal metall och jag ska dekorera det med vitlök, eller nej det blir för vitt, kanske lite lime nu till våren blir fräscht? Fiiiint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback