Planer

Jag är en person som alltid ser till att ha något kul framför mej, livet blir så mycket roligare då.
Jag har bokat in min lediga helg som är nästa lördag&söndag och då ska jag och min soulie ut på äventyr i Sverige, ser fram emot detta super mycket och bara längtar längtar längtar, hon har ställt upp så mycket för mej på alla sätt och vi har fått ett helt nytt synsätt på vad vänner är och detta ska vi fira :)

Planer för lägenheten:
Jag är ju en mysmänniska som gillar svart och mörka dova färger. Men nu har mamsen inspirerat mej till lantligt så köket och hallen blir i vitt, gammalt silver och blankt silver och massa spets :)
Vardagsrum och sovrum kommer gå i trä, svart beige, kommer bli så fint, jag längtar till mina plnaer och ideer är verkställda, fast under tiden är ju kul såklart med. Skapa är underbart!!

Beige Budda en av alla mina 11 älsklingar. Svart tema still going on

Mmm buddah

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback