Med ett leende

Just nu stämmer alla element för min del i livet, min älskade familj, mina underbara vänner och min kärlek, låt det förbliså.. Ett tag..

Trots oväder och storm så kikar alltid solen upp, efter regn kommer alltså solsken och för att uppskatta dom bra stunderna så måste man jämföra/vara med om dom dåliga! Just nu flyter allt som det ska. Rensat ut badrummet och ska inte vara en som hemskt samlare utan skall skänka/slänga/ge en gång för alla. Ny start i nya lyan = Ny inredning & ny väg. Hjärtat slår och jag kan knappt vänta.. Imorgon sätter man igång med både kroppskontor och hjärnkontor. Börja med träningen på heltid efter en hel tids virus, inflammationer osv. Har kört på för hårt och försöker = lär mej fortfarande att lyssna på min kropp, viktigt.

Har införskaffat vitt-vaxpapper i butiken idag, ska sätta det runt vita pärlhyasinter i kruka, så söt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback