Liberal på Liberty

Måste vara bästa kvällen på riktigt länge, härliga vänner, skön klubb och fint väder dagen efter, living the dream ju. Efter jobbet igår drog jag mej upp till Trandared där Malin bor, där väntade Chrisse, Sandra Elina & Malin, lite paramyden, lite vin, lite bra musik. Sen blir det Liberty, kände igår att det var på tok för längesen jag var där. Super bra musik, skönt folk utan fördomar, billigt i baren, 5 av 5 toasts! Jag blev kallad älva av killarna lite smickrande. Chrisse blev uppvaktad på sitt vis också haha.

Påminner
mej om förra sommarn när min farbror Henke var med på Liberty med oss och Danne var med. Danne är ju ör härlig han stod och drack rosa drinkar hela kvällen, just för att hylla kvällen i ära, så härlig :)

Bordellmamma man är

 

Ja Albert och Chriise

 

 

Glitter och Glamour..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback