I korten står det skrivet..

Något jag alltid vart intresserad av och hållt varmt om hjärtat är spådom. Imorgon är det dags att få lite klarhet i livet, nya vägar. Är supertaggad och jättenyfiken på vad som kan komma upp men gud så kul!

I somras träffade vi på Tiffys granne under vår kräftskiva. Hon healade mej och höll mej med händerna några cm ifrån ansiktet.

"Du är varm, energisk, och framåt men också väldigt naiv". Orden satte sig verkligen med tanke på att jag aldrig träffat människan och hon inte kan ha en aning om hur jag är. Naiv är bara för namnet på mej. men nu är jag medveten om det och jobbar utifrån det. Gamla vänskaper som vart egoistiska osv men jag har alltid tagit allt och sett mellan fingrarna. Slut på sånna dumheter mina änglar har visat vad vänskap är :) All min kärlek till er.. Min kärlek står i tarotkorten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback