Det vaknas DM!!!!!! Ole ole

Gud vad lycklig, taggad, energisk, manisk ah jag finner inte alla ord inför vad jag är, men nått vet jag och det är att det vankas DM/disktrikt mästerskap för min del i Lisebergshallen i Augusti, sjukt kul, jag kan inte fatta det, kommer bli så kul, nervigt & alldeles underbart! Tävlingen håller på en helg med lite olika moment sen går dom bästa vidare till kval. Saken är den att vissa kan ha vart florister i flera år, men man får endast ha tävlat en gång innan. Rent logiskt sätt så är jag i underläge men det ska inte få stoppa mej, det kan bara göra mej ännu starkare!!!!!! Gud jag är så sjuklt glad.

Saken är den att vilka moment som helst kan dyka upp. Alla får samma förutsättningar och alltså samma material. Oftast ger domarna ut ett moment i förhand som man kan förbereda hemma med stommar, ställningar eller vad man ska ha hemma. Men allt annat ska göras på plats.
Några saker dommarna bedömer:
Färg/Form
Teknik
Vattentillförsel till blomman
Kreativitet och nytänk/ide


Här är lite brud-binderier jag gjort i skolan

Ne kan inte skriva mer nu är för maniisk och happy, all kärlek till er peace peace peace!!


Kommentarer
Postat av: frida

Oh va skoj för dej, grattis ! :D

Jätte fina saker gör du oxå :)

kram

2011-02-08 @ 13:02:26
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback