Leila bakar, näe Emma gör

Har precis gjort färdigt mina goda Rocky Roads. För alla som inte testat att baka eller äta dessa, är det ett varmt tips. Så underbart goda! Här kommer receptet, det bästa är att det är så lätt!

Recept:
Färdigt på 40 min

600 600 g mörk kvalitetschoklad 70 %
2 2 påsar dumlekola
2 2 nävar mini marshmallows
3 3 dl salta jordnötter
1 1 dl skalade pistagenötter


Gör så här:

1. Smält chokladen på låg värme i vattenbad (i en skål över kokande vatten).

2. Blanda samtliga ingredienser.

3. Fyll smeten i en plåt, cirka 3 cm tjock och låt stelna i kylskåp.

4. När kakan har stelnat, skär upp den i stänger.





Kommentarer
Postat av: mamman

Ge mig ! Duktig du är min fina prinsessa <3!!

2011-04-21 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback