Tvillingar? Nej trillingar!

Superlyckad lördagkväll/söndag förmiddag i Halmstad! Brra folk, fina vänner och bra musik!
Har hunnit med Ullared med tjejerna idag med, inte dåligt! Nu där emot är det sömntajm, känns att man inte är 20 längrre, haha! Till och med Viktor min lillebror som är 6 är fortfarande uppe, ge mej lite av din energi älskling..

En fråga jag och Johanna ofta får är om vi är syskon/tvillingar, en go kommentar idag blev nej TRILLINGAR och Linda kommer bakom oss med ett brett leende, och en snopen 3anställd fattar nada! Och svar på frågan fick han ju, kort och gott!

Missbrukar:
September - Mikrofonkåt
Buddah tavlor (köpte såklart en ny babe idag) superfin dock.
Mystosser - söta sådana
Leopard leopard leopard!

Jag & Linda kör lite moves!

Mina mysiga tossingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback