Siktar mot toppen så långt jag kan nå.

Blommor i fokus, tävla i framtiden, känns grymt med så mycket feedback som jag får ifrån alla fina. Sikta mot toppen och inget annat. Känns grymt att jag valt denna väg, Passar mej som handen i hansken. Längesen jag var så hög på livet & tillfreds. Men det är jag värd, för jag har kämpat och alltid hållt huvudet högt! Kan i ärlighetens namn säga att jag är glad att jag inte är en av dom som står och stampar med ströjobb och aldrig kommer någon vart, aldrig tar tag i det dom drömmer om & ta ett jobb "bara för att". Utbildning är det bästa mina vänner, tro på er själva och kör bara, magkänslan ljuger sällan! (Fast jag måste erkänna att utbildningen är inte bara på rosor, dåligt med cash men det är det värt)


Bäst just nu :

Lite resultat ifrån skolan:




Kommentarer
Postat av: Frida

Du är riktigt duktig på de du gör:)

Och ska ja va ärlig så var de du som fick mej att inse att om jag nångång kommer plugga igen så kommer de lätt att vara till florist, ser så sjukt kul ut!!! :)

Men vi får väl se, nu blev de ju lite ändrade planer i livet innan man kan börja tänka på att plugga igen höhö!;)



Sen fick du mej att börja kolla på Så mycket bättre oxå.. bra skit!! :D



kram på re!

2010-11-22 @ 19:29:37
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback