Hej Halmstad!

Små bakis efter julbordet/konserten & Johanna igår. Men klockan 15 kommer Linda och hämtar oss.  Ska ner och våldgästa Linda2 i Halmstad, kommer bli supermysigt & kul, är galet taggad. Innan dess måste jag dock bege mej till Knallis för lite outfit shopping, ska ta Halmstad med häpnad(om jag hittar något fint). Är lite på en leopardklääning jag såg på en arbetskamrat igår, hoppas hoppas den finns kvar :)

Ingen träning igår, ingen träning idag, men imorgon är vi back on track igen. Men känns ganska bra, behöver ju vila också plus att min träningvärk ifrån torsdagens träningspass är fortfarande sjuk!!


Fina Christina & jag :)

Ha en trevlig lördag kväll alla godingar för det kommer vi ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback